دوره جدید سیاسی در سوریه آغاز شد
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN
یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 14:8 ::  نويسنده : alejandro calvo       

عضو پارلمان سوريه گفت: با فرمان جديد عفو عمومي بشار اسد رييس جمهور اين کشور مبني بر عفو بسياري از فعالان سياسي، دوره جديد سياسي در کشور آغاز شد.
"انس الشامي" در گفت وگو با شبکه خبري العالم از دمشق اظهار داشت: مقامات سوريه از جمله بشار اسد رييس جمهور اين کشور اصلاحات بسيار موثري را به اجرا گذاشته اند که شامل لغو حالت فوق العاده، اجازه دادن به برگزاري تظاهرات و اخيرا نيز صدور فرمان عفو عمومي است که شامل بسياري از فعالان سياسي از جمله فعالان سياسي اخوان المسلمين مي شود که اين به معناي پايان برهه گذشته است.
وي درخصوص اظهارات برخي مخالفان مبني بر اين که عفو عمومي کافي نيست و ديرهنگام اعلام شده است؛ گفت: اينگونه افراد بنا بر مخالفت دارند به طوري که اگر همه امتيازها به آنها داده شود بازهم راضي نخواهد شد زيرا به دنبال اجراي طرح‌هاي بيگانگان هستند.
عضو پارلمان سوريه تصريح کرد: مقامات سياسي سوريه به منظور ايجاد انسجام و اتحاد بين همه گروه هاي سياسي با هر نوع رويکردي؛ هم اکنون در حال تشکيل کميته گفتمان هستند و اميدواريم که اين اقدام به منظور جلوگيري از شکاف و دوستگي و ايجاد شفافيت مقبول و موثر واقع شود.
الشامي گفت: چنين گفتماني تاثيرات مثبتي در عمل خواهد داشت و هم اکنون مقامات سياسي در حال گفت وگو با برخي شصخيت هاي سياسي و گروه هاي فعال در داخل و خارج سوريه هستند.
وي افزود: اين گفت وگو در سوريه برگزار خواهد شد و گمان مي کنيم که سران سياسي بر ضرورت رايزني همه گروه ها با يکديگر در خارج و داخل متفق القول باشند زيرا چنين اقدامات و تصميم هايي مي تواند از افزايش تنش در کشور جلوگيري کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 18944
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->